پیش نیاز بصیرت

رسم روزگار این است که هر چه ارزش دارد و مشهور می شود، خیلی ها سعی می کنند آن را مال خود کنند. گاهی آن را می دزدند یا از روی حسادت یا کینه تغییرش می دهند که به درد کسی نخورد.

در سبک زندگی اسلامی هم کلید واژه هایی هست که برای وارد شدن به وادی سیاست اسلامی بسیار با ارزش است. برای همین هر از گاهی بعضی سعی می کندد این مفاهیم را مال خود کنند و از روی حسادت و کینه، با زور تبلیغات و رسانه تغییرش دهند تا به مرور زمان ارزشی خارج از حیطه ی قدرت شان نماند که کسی بخواهد با آن ارزش مقابلشان قد علم کنند. برای همین بر هر کسی که می خواهد بر مبانی  اسلام سیاسی ناب محمدی بماند لازم است قبل از هر کاری، ارزش هایش را بشناسد و مقابل دزدها و مکاران مبانی بایستد. اما متأسفانه خیلی از نوجوانان امروز ما با این مبانی آشنایی ندارند و در مقابل هجوم اطلاعات و رسانه بسیار آسیب پذیرند.

به مناسبت سالگرد اعلام برائت مردم از فتنه ی ۸۸ سعی می کنم بعضی از کلید واژه هایی که باید مفهوم واقعی آن ها را به دوستان کوچک تر بیاموزیم تا توانایی تشخیص حق از باطل و درک زمینه های حماسه نهم دی ماه را داشته باشند، در این مطلب جمع آوری می کنم.

خواهشمندم با نظرات و پیشنهاد های خود در تکمیل این عناوین سهیم شوید.

اصول دین

طاغوت

انقلاب اسلامی

سازمان مجاهدین خلق (منافقین)

عزل بنی صدر

اسلام ناب محمدی

اسلام سیاسی

دشمن شناسی

ولایت فقیه

روزشمار فتنه

اتفاقات سال ۱۳۶۰

سبک زندگی اسلامی – ایرانی

پیش نیاز بصیرت
برچسب گذاری شده در:             

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *